Sep 7, 2014

#mbpfw 2014 best of thursday and friday

Od prvého momentu bolo jasné, kde Petra Ptáčková čerpala inšpiráciu pre novú kolekciu. Ázia, kimoná a samuraji... Pripadá vám to ako klišé? Omyl! Petra to poňala jedinečným spôsobom, dokonca látky ručne maľovala. Doplnky - ruksaky boli viac než nápadité. Je skvelé odchádzať z prehliadky s pocitom, že ste videli niečo výnimočné. Celá show tu.

Jakub Polanka sa už tradične postaral o show, ktorá sa vryje pod kožu. Pred rokom akoby vošiel do novej etapy a je ešte vzrušujúcejšie čakať na to, s čím príde. Modely šité i pletené zviazal v oblasti pásu, čím podtrhol ženské krivky, čo je mi viac než sympatické. Inak asi nemusím písať, že koncept celej kolekcie ma opäť nadchol a dokázal, že Jakub vkladá do svojich jedinečných výtvorov i kúsok seba. Všetky modely boli doplnené teniskami od českej firmy Prestige, ktoré boli vyrobené podľa Jakubovej predstavy. Celá show tu.

Karolína Juříková ma nadchla! A to predovšetkým farebnými kombináciami a zmyslom pre detail. Navyše pri tvorbe materiálov použila starobylú technológiu Artproxu. Viac sa o tomto môžete dočítať na Fashion Map tu. Karolína akoby namaľovala umelecké dielo a obliekla do neho ženu.   Celá show.

Martina Špetlová predviedla minimalistické strihy, ktoré nechali vyznieť experimentu s farbou i štruktúrou. Nechýbala ani ručne tkaná úprava jednotlivých častí. Martina je naozaj na vysokej úrovni, čo opäť len dokázala. Celá show tu.

@all photos by MBPFW

4 comments:

  1. Jakub Polanka nezklamal, ale jinak mě nikdo nenadchl....

    ReplyDelete
  2. prehliadky pozriem a mňa zaujalo...to fakt tam bol aj Rick Zombie či sa mi to len zdá? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nezda, ano je to on. Tento rok bol oficialnym hostom MBPFW a predviedol niekolko prehliadok. V piatok sa Noir Caviar party postaral i o kratucky djsky set.
      :)

      Delete
    2. wow no to musela byť pecka...úprimne by ma tam tento rok zaujal asi najviac :) a nedá mi to ale musím...myslím, že my Slováci máme predsa len kreatívnejších designérov a lepší vkus ako to tak celé pozerám...;) Rešpekt Denise Novej inak dlho dlho nič a Polanka...aj keď táto jeho temná verzia mi tiež až tak úplne dych nevyrazila...:P

      Delete